5gدر گلکسی نوت9

5gدر گلکسی نوت9

در حامل های سرعت در حال برنامه ریزی پوشش نوری 5G است، احتمالا خیلی طول نخواهد کشید تا 5G شروع به تبدیل شدن به استاندارد جدیدی کند که جایگزین 4G LTE در تلفن های ما می شود. با این وجود مشکل بعدی در دسترس بودن گوشی های هوشمند 5G است که در آن گزینه های موجود وجود ندارد.

با این حال برای افرادی که سالها بعد از برگزاری آن نگران نباشند، ممکن است علاقه مند به یادگیری این باشد که گزارش از کره (از طریق Soul Android) نشان داده است که سامسونگ می تواند پشتیبانی 5G را به Galaxy Note 9 اضافه کند این گزارش ادعا می کند که سامسونگ به جای استفاده از LDS به استفاده از آنتن HRC تبدیل شده است، که همان چیزی است که آنها از آن استفاده کرده اند.

این بدان معناست که تلفن ها می توانند برای پشتیبانی از 5G مجهز باشند، اگر چه سوال بعدی این است که آیا مودم موجود در تلفن از آن پشتیبانی می کند یا نه. علاقمندی سامسونگ به 5G به راحتی قابل مشاهده است، چرا که شرکت تنها در ماه گذشته نمونه اولیه 5 گیگابایتی را معرفی کرد.

با این حال، طبق شایعات، مودم 5G سامسونگ برای چیپست های Exynos خود  در سال 2019 وارد خواهد شد، به این معنی که احتمال این که این سالن آن را ببینیم وجود ندارد. در هر حال احتمالا بهتر است با یک دانه نمک در حال حاضر مصرف شود، اما اگر فکر می کنید که می توانید از خرید گوشی هوشمند جدید عقب بمانید، شاید بتوان انتظار داشته باشید که شایعات درست باشد.

میتوانید در بخش نظرات ،نظر خود را بیان کنید.

منبع:uber gizmo

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...