سامسونگ بیش از ۱ میلیون گوشی تاشو تولید می‌کند

سامسونگ بیش از ۱ میلیون گوشی تاشو تولید می‌کند

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ می‌گوید که این شرکت در ابتدا، بیش از ۱ میلیون گوشی تاشو تولید خواهد کرد. «دی‌جی کوه» (DJ Joh) در یک کنفرانس خبری که با حضور خبرنگاران کره‌ای انجام شد، گفت که این گوشی قطعا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.

مانند سری گوشی‌های گلکسی اس و نوت، مدل جدید سری گوشی‌های تاشو هم هر سال عرضه خواهد شد.

چند روز قبل، سامسونگ مدلی از این گوشی را در یک کنفرانس در سان‌فرانسیسکو نمایش داد. گوشی نمایش داده شده، در بخش بیرونی از نمایشگر ۴.۸۵ اینچی بهره می‌برد و هنگام باز شدن، کاربران می‌توانند از نمایشگر ۷.۳ اینچی آن استفاده کنند. «کوه» در جریان این کنفرانس خبری گفت: «حداقل ظرفیت تولید سامسونگ برای گوشی‌های پرچم‌دار، ۱ میلیون دستگاه است و برای این گوشی تاشو هم در ابتدا حدود همین مقدار تولید می‌کنیم و اگر واکنش بازار مثبت بود، تولید را افزایش می‌دهیم.»

مانند سری گوشی‌های گلکسی اس و نوت، مدل جدید سری گوشی‌های تاشو هم هر سال عرضه خواهد شد. البته مدیرعامل سامسونگ گفته که این گوشی در ابتدا برای کشورها و اپراتورهای مخابراتی محدودی عرضه می‌شود و در ادامه افزوده که این گوشی هنوز هیچ عنوان رسمی‌ای ندارد.

او در نهایت گفت: «به‌نظر ما گوشی‌های تاشو نمی‌توانند شکل و شمایل گوشی‌های متعارف را تا حد زیادی دست‌خوش تغییر کنند. همچنین ما در حال توسعه‌ی نمایشگرهای رول شدنی و کش آمدنی هم هستیم و در این زمینه به تحقیق و توسعه ادامه می‌دهیم.»

منبع: ZDNet

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...