اپل وجود نقض در آیفونx را تایید کرد.

اپل وجود نقض در آیفونx را تایید کرد.

شرکت اپل ضمن انتشار اطلاعیه‌ای از وجود نقص در دو محصول پرطرفدار آیفون X و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی خبر داد.

شرکت آمریکایی اپل روز جمعه اعلام کرد که صفحه‌ی برخی از گوشی‌های iPhone X هنگام لمس، واکنش‌هایی منقطع از خود نشان داده یا اصلاً واکنش نشان نمی‌دهند. به گفته‌ی اپل برخی از صفحات دستگاه‌ها ممکن است حتی در صورت لمس نشدن نیز واکنش‌های غیرمعمول نشان دهند. فروش گوشی‌هوشمند آیفون X از ماه آبان (نوامبر) سال گذشته آغاز شد و با معرفی مدل‌های جدید اپل یعنی آیفون XS و آیفون XR در ماه شهریور (سپتامبر) گذشته فروش آن متوقف شد. کاربران ما‌ه‌ها است که وجود مشکل در صفحه‌ی لمسی این گوشی را به صورت آنلاین گزارش می‌دهند.

اپل همچنین اعلام کرده‌ است که تعداد محدودی از مک‌بوک پرو‌های ۱۳ اینچی دارای مشکلی هستند که موجب از دست رفتن داده‌ها و بروز ایراد در حافظه می‌شود. طبق اطلاعیه‌ی اپل، این لپ‌تاپ‌ها از ماه خرداد ۱۳۹۶ (ژوئن ۲۰۱۷) تا خرداد ۱۳۹۷ (ژوئن ۲۰۱۸) با حافظه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و بدون تاچ‌بار (نوار لمسی) به فروش رسیده‌اند. شرکت اپل به کاربرانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند توصیه کرده است تا هر چه سریع‌تر به واحدهای ارائه دهنده‌ی خدمات این شرکت مراجعه کنند.

اپل برای جبران این مشکلات، صفحه‌ی آیفون Xهای معیوب را به صورت رایگان تعویض و مک‌بوک پروها را به طور رایگان تعمیر می‌نماید.

اپل پیش از این به گزارش‌های مربوط به مشکلات صفحه‌ی آیفون X پاسخی نداده بود، ولی در گذشته نیز برنامه‌های مشابهی برای تعویض رایگان مدل‌های قدیمی‌تر آیفون که دچار مشکل صفحه بودند، مثل آیفون ۶، ارائه کرده بود.


پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...